Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op grancanaria.startpagina.nl

prijzen eten en drank

Evelyn
15 Apr, 2008 19:07

Wij gaan in juni een weekje naar playa del ingles. We twijfelen of we half pension of all in zouden nemen? Daarom zou ik graag willen weten wat de prijzen van eten en drinken zijn buiten het hotel?

Mart
16 Apr, 2008 08:49

Je kunt eten zo duur maken als je zelf wil. Van een Chinees all-you-can-eat-buffet voor 6 euro en halve haan met friet voor 5 euro tot topprijzen. Het is maar wat je wil. Over het algemeen vond ik de prijzen voor eten en drinken ongeveer gelijk aan de prijzen bij ons. Met het drinken maakt het veel uit waar je gaat zitten maar dat is logisch.

Piet
16 Apr, 2008 19:39

Wij zijn net een paar weken terug.

Het eten is goedkoper dan in Nederland, het drinken is net zo duur. Maar let op waar je heen gaat, vooral in de avond. De nederlandse kroegen waren het goedkoopst. Bij sommige wordt je uitgekleed. Men zegt happy-hour, maar dan wel twee keer zo duur.

Jimmy
18 Apr, 2008 19:05

Wij zijn net terug van Playa Del Ingles en hadden All Inn. Wat eten betreft was het buiten het hotel redelijk tot zeer goedkoop. Maar wat drank betreft vond ik het toch wel zeer duur. Wij zijn een paar keer buiten het hotel gaan eten en betaalden meer voor een drankje dan voor een schotel. Prijzen van 2, 3 en zelfs meer dan 4 euro voor een frisdrankje vonden wij er wat over.

Gran Canaria gek
20 Apr, 2008 18:07

Chez Luigi in het kleine winkelcentrumpje La Sandia

Echt de beste eettent die er is.

Eten zeker niet duur. Colatje groot 2 euries. Valt mee, maar vooraf gratis knoflookbroodje en achteraf komen er 3 flessen drank op tafel. Deze mag je (als je wilt) allemaal opdrinken. je wordt niet weggekeken Lekker lang na tafelen met vrienden is daar perfect.

sterretje5555
29 Apr, 2008 19:56

Eten kost niet veel je kunt per persoon je aan melden eugenia,en dan betaal je 12 euro voor een zeer uit gebreid buffet, en wat drinken betreft moet je natuurlijk goed opletten vaak iets van 2 euro,ik ben net terug en at savonds heerlijk aan de boulevart bij klamotte,heerlijke tent en redelijk geprijst!!